Recent posts by |Random$|kingfabianthe3

Ancient Greek Punishment!
i hate this game lolz..its frustrating
new word gamestarting whit
and i ate a
new word gamestarting whit
so i decided to go to
Obama Sucks!!!!!!!!!!!
i want a kid to be the president...that way...the laws..would be stupid....like
law #1:there is no laws
law #2: fallow my orders(no one does this..not even to obama)
thats all the laws
The Ultimate Riddle
there are "..." but im afraid that called a continues.. ....there is nothing wrong with the paragraph..it says it its self....."And, in fact there is wrong with it." and if there is you dont put *And* in the beggining of a sentence..and you dont capitalize it :P....is says ask why....so im asking why is it unsual?!?.....so thats all i got ..there is nothing wrong with it..i think..idk..and idc :D
The randomer the better!
BLACK PANTHER IS THE OPOSITE OF PINK PANTHER :O
The randomer the better!
Frog :d
The randomer the better!
SANTI CLAUS ATE MY COOOkIES! >_x
HOW TO BE A NINJA ;)
I DID!!
Rate the avatar above you
10/1 :P..i purposlly forgot the 0
HOW TO BE A NINJA ;)
Ha..its still good
The randomer the better!
did you see that ninja?
10,000 gamers
349...so many numbers..
im new
*to lazy to read ^^^*...so...what now?
MW3 Prestige
xD...im level 1 :D..i have a life :P
HOW TO BE A NINJA ;)
okay...ill go with..... I pwn boobs xD
Rate the avatar above you
9.9/10 ...
HOW TO BE A NINJA ;)
give me one of his videos.. so i canw atch it :P
HOW TO BE A NINJA ;)
xD..yep....whos the most youtube subscirbed?!?
Rate the avatar above you
I GEY POPCORN :D...xD.10/10 :P..so were not rating anymore?!?
HOW TO BE A NINJA ;)
Well..they are still the best.. :D
im new
24 hours a day?!
im new
There is one thing to say... "cough cough..Hacker..Cough cough"...:P
im new
xD..he has 285 posts .....he cant do that in one week ..>:P
HOW TO BE A NINJA ;)
:O...xD ---- > How To be a Gansta :Phttp://www.youtube.com/watch?v=khFhF64P3VQ
Which is better XBOX 360 or PS3 ?
gears of war.. .game i like....its about..shooting...blood and gore :P..
HOW TO BE A NINJA ;)
YEP..xD..
10,000 gamers
344..
25k Members Giveaway! (Winners)
aww man..just like school xD..never win a raffle :P..
Rate the avatar above you
you no share with me :(...me want popcorn.. 10/10 :D....
HOW TO BE A NINJA ;)
http://www.youtube.com/watch?v=JdLCEwEFCMU

It thought me how to be a ninja ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Rate the avatar above you
8/10?..back to the topic ?!?!.....who is the stalker?? stalker= people that get in other peoples life..and follows you home..and ..and wants to know everything about you..?!?..my definition
im new
Pssh..so is he new?
Rate the avatar above you
10/10....xD..i think theres a going to be a spiderman 4!..but spiderman got replaced..xD..>:P..random :D
jokes funny ones 2
lmao..yall just wasted time..figuring out why the joke isnt funny..
jokes funny ones 2
another joke...!.im not good a jokes...hmmm

10,000 gamers
336 gamer.
jokes funny ones 2
thats not a joke thats a lie >:P
Rate the avatar above you
10/10
i miss my green M&m :(..ima get more :D
10,000 gamers
333 gamer..
i am #333...#333..#333 :D
Rate the avatar above you
8/10
i have a green M&m ..RANDOM :D
Yo mama
yo mama so stupid she got fired from the m&m factory for throwing away all the W's
yo mama so fat when she felt in love she broke it >:P
yo mama so ugly they changed her birthday to halloween..xD
yo mama so old ... jesus is on her year book picture >:)
ill think of some more hmm...
25k Members Giveaway! (Winners)
...../ )
.....' /
---' (_____
......... ((__)
..... _ ((___)
....... -'((__)
--.___((_)
LIked on facebook... and completed Nyan Nyan Nyan :D.. BOOM!
Epic Rap Battles
http://www.youtube.com/watch?v=Solyg7nEX9o
M&m(the candy)..vs. annoying orange ..xD
Whats Better: Halo Series Or The Call Of Duty Series?
i only liked halo 3.. >:P..but i like every Cod..because the story mode is in order..Cod doesnt skip 1000000 years and goes to the future..and than goes back 5 billion years....on the next halo >:P
Modern werfare 3 ?!
i wanna know what the next call of duty is gonna be.. hmm..black ops 2?
Which is better XBOX 360 or PS3 ?
XBOX360 ..
we have .."gears of war :D"... and kinect..and we dont get hacked.
and yall say ps3 is better..because yall cant aford to pay for the online.. on xbox.. ..hehe...and..we get faster updates..
birthday party ideas
ill suggest sense we are hitting the christmas holiday.. than a christmas theme would be good
Modern werfare 3 ?!
XD..........what yall think of that game ..?!
new word gamestarting whit
and than....i went to jail for that...so i
bold text